zaterdag

Leiden Certificaat

Enige tijd geleden toonde ik op deze log mijn certificaat van de Utrecht Marathon.

Ik was zeer content met het resultaat en daarom plaatste ik deze oorkonde dan ook op mijn log.

Enige tijd geleden ontving ik opnieuw een finish-certificaat en wel die van de Leiden Halve Marathon.
Over het resultaat van deze prestatieloop was ik een stuk minder over te spreken.
In het begeleidend schrijven stond dan ook:
Wat was het warm, zondag 18 juni? Toch heb je bij ons de "21 van Zorg en Zekerheid" gelopen en je bent op de mooie Vismarkt over onze nieuwe finishlijn gekomen

Goed, ik ben over de finish gekomen en de officiele eindtijd was dan ook:

1 uur 57 minuten en 28 seconden

en dat betekende een 929ste plaats overall, 821ste plaats bij de mannen en een 37ste plaats bij de mannen KNAU 40 tm 49 jaar.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

blijft een mooie service van de organisatie, zo'n certificaat.. maar die van mij gaf een eindtijd aan 5 minuten onder de juiste tijd.. klopte jou tijd wel?

maandag, 31 juli, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage