zondag

Boot failure: system halted

Deze boodschap krijg ik als ik mijn computer aanzet: niet echt geweldig nieuws.
Dat betekent zat ik alleen op mijn werk voorlopig op de computer kan en berichten schrijven.
Daarom maar even een korte update van afgelopen weekend:
Zaterdag een wat langere duurloop: voorlopig probeer ik het op 1 uur 45 min te houden.
Ik heb, zoals ik weleens eerder gedaan hebt, de tram genomen naar het eindpunt. Voor regiogenoten: HTM lijn 9 naar het Zwartepad in Scheveningen en vandaar naar huis gelopen via het strand, langs de Scheveningsehaven, de duinen en het Uithofpark.
Met een extra rondje heb ik er inderdaad 1 uur en 45 minuten over gedaan.










Zondag is meestal een wandeldag en nadat de regen na het middaguur is opgehouden zijn we naar Noordwijk gereden en even boven Noordwijk ligt het enige natuurlijke bos in de duinen en daar lopen verschillende routes.
Twee van deze route's, elk van ongeveer 3,5 km hebben we gelopen.
En ja, wat betreft de foto's: daar moeten we dus even op wachten

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hee, bekende plaatjes uit het Westduingebied en de Uithof.
In ieder geval niet voor niets geschoten en ik weet gelijk dat iemand ze op waarde weet in te schatten.
Ze zijn in ieder geval herkenbaar genoeg voor het gebied.
Overigens zijn er daar echt schitterende plaatjes te schieten.

maandag, 28 augustus, 2006  
Blogger RunningRonald zei...

oeps, opstartproblemen??

Probeer eens op te starten vanaf de windows cdrom en daarna een schrijfcontrole uit te voeren op je C schijf

maandag, 28 augustus, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage