donderdag

Discussie op Runnersweb

Onlangs plaatste ik een oproep op het forum van Runnersweb, het zgn "Startvak".
Ik plaatste daar de volgende oproep:

Even voor een kleine orientatie: wie zijn er van plan om in november 2007 de marathon van New York te gaan lopen. Meld je aan op via mijn site en als je een site hebt vermeld je die uiteraard ook.Als je mee wilt doen, kom je ook op mijn lijst te staan.
www.avdsman.nl


Bij de redactie van dit forum dachten ze waarschijnlijk dat ik een zelf reizen organiseerde en vonden dan ook dat mijn oproep commerciƫle bedoelingen had.
Mijn webadres hebben ze dus aangepast en onherkenbaar gemaak.
Dit hebben de ervan gemaakt: www.xxxx.nl.
Deze site is niet door mij gemaakt en heeft absoluut niets met hardlopen te maken..
Als je 18 jaar of ouder bent en je kan ergens tegen, klik dan hier, anders is deze site geschikter.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Jeetje, wat een sneue actie van van Runnersworld/web zeg..... en dan laten ze gewoon die URL staan?

donderdag, 03 augustus, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage