vrijdag

Marathonkwis


Op elke vrijdag normaal gesproken onze kwis over de New York Marathon, maar vanwege de vakantie laat ik de opgave die nu nog loop een week doorgaan.
Even kort de opgave herhalen: ik liet 4 foto’s zien en 1 ervan is van het Central Park.
Was het foto 1, foto 2, foto 3 of toch foto 4.
Geef het antwoord door via de mail en als je de namen weet van de andere parken, dan verdien je een bonus.
In 1993, ik was toen nog vrijgezel, bezocht ik met mijn moeder New York en de eerste dag gingen we naar Central Park.
We zijn toch gigantisch verdwaald en hebben toen maar een taxi genomen naar ons hotel.
Bleken we er maar een paar straten vandaan te zitten, dus werd het maar een heel kort taxiritje. Hier een paar foto’s die ik toendertijd in het park heb gemaakt.van ons bezoek











0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage