vrijdag

Webloglogo


Er loopt een heuse logo-ontwerp "wedstrijd" op diverse weblogs.
Ik ben niet zo creatief, zeker niet met tekenprogramma's op de computer, maar ik vind het een mooi initiatief.
Ik zie het al helemaal voor me: een heel peleton webloglopers in een rood t-shirt met een eigen logo. Daarom hoop ik ook dat die T-shirt (en waarom ook geen sweatshirts) daadwerkelijk gemaakt gaan worden en dat het niet alleen bij een logo blijft.
Ik heb trouwens shirtjes laten drukken bij Digitransfer.nl: dus mocht het geen gezamenlijk initiatief worden, dan kan je als solist hier terecht.
Voor meer info verwijs ik je naar de site van Ronald: daar kan je inspiratie opdoen en je ontwerpen eventueel insturen.
De volgende stap: een weblog-hardloopvereniging die volgend jaar naar New York gaat....

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Nou, ik wil best naar NY, maar ik zie mezelf echt geen HELE marathon lopen! Een leuke loop in ons mooie Nederland (of Belgiƫ, maar NL is aan de beurt vind ikeigenlijk) in het nieuw te maken shirt lijkt me wel erg leuk!

vrijdag, 18 augustus, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Succes bij de BeachRun, misschien komen we elkaar weer tegen...h

vrijdag, 18 augustus, 2006  
Blogger RunningRonald zei...

over twee weken gaan alle ontwerpen op mijn site.. laat de verkiezingen dan maar beginnen..

vrijdag, 18 augustus, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Goed initiatief. Wij zijn bezig met een webloggersteam voor Roparun 2007.
Een teamblog wordt gerealiseerd.

woensdag, 23 augustus, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage