woensdag

Weekend


Het is vandaag donderdag en voor mij is het morgen weekend.
We gaan lekker een weekendje weg: morgen vertrekken we met de trein naar Maastricht en blijven daar tot en met zondag.



Nog steeds werkt mijn computer thuis niet: ik heb een nieuwe harde schrijf besteld en hoop toch snel mijn computer aan de praat te krijgen, dat zal ook nog wel de nodige problemen geven.
Dat betekent wel dat dit even mijn laatste logje van deze week is en dat de New York City Marathonquiz deze week blijft staan en je kunt dus nog meedoen.
De opgave vind je trouwens hier.
Ik neem wel mijn loopschoenen mee maar of er iets van lopen komt, ik weet het niet.

1 reacties:

Blogger RunningRonald zei...

veel plezier in Maastricht!

vrijdag, 01 september, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage