donderdag

Dam update

Zondag is het dan zover: de Dam tot Damloop: van Amsterdam, door de IJ-tunnel naar Zaandam over een afstand van 10 engelse mijl, omgerekend in het metrieke stelsel wordt dat dan 16 kilometer en 100 meter.
Door de inzet van Martine is deze loop voor dit jaar voor vele webloggers omgedoopt tot zoiets als Right to Play Webloggers Rode Veters Sponsorloop.


De mensen die de 10 mijl lopen starten bij het centraal station, dus is handig om daar af te spreken.
Ik pak de trein vanaf Den Haag Centraal van 9:44, welke via Leiden (10:01) en Schiphol (10:18) op Amsterdam Centraal aankomt op 10:35.
Ik heb in ieder geval begrepen dat Ronald deze trein ook neemt vanaf Leiden.
De sponsorloop start om 12:35, dus heb je nog ruin 2 uur de tijd om medeloggers op te zoeken.
Uiteraard draag ik wel een rood shirt, die ik voor de start nog wel inruilt voor een Right to Play-shirt en in mij Nike’s zitten uiteraard Rode Veters.
Zijn er meer mensen die met deze trein naar Amsterdam reizen, laat het even weten, misschien treffen we elkaar dan al in de trein anders zijn we elkaar wel in Amsterdam

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ben benieuwd hoe het gegaan is en natuurlijk benieuwd naar het verslag.

zondag, 17 september, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage