maandag

Maandag

Het is maandag en eindelijk, ik heb weer internetverbinding.
Dat betekent dat ik eindelijk weer thuis blogs kan lezen en bereichten kan publiceren.
Echter, het is nu al maandagavond laat, dus even een korte update van afgelopen zaterdag.
Zaterdagmiddag werd de Rijkzwaanloop georganiseerd tegenwoordig ook wel bekend als Westland's Mooiste.
Startschot viel om half drie en de eerste kilometers gingen langs de Maasdijk, dus zo mooi is het eerste gedeelte niet.
Toen we de Maasdijk links, nee rechts lieten liggen en o.a. langs het Staelduinse Bos, toen werd de route wel fraaier.
Deze 10 engelse mijlen ging in ongeveer dezelfde tijd als vorige week bij de Dam tot Damloop.
Volgens de officiele tijdwaarneming ben ik als 219de geworden van de 352 deelnemers in een tijd van 1 uur 20 min en 13 sec.
Deze wedstrijd was de laatste in een serie van 6 wedstrijden van de E-kwadraat Run Circuit en ook daar kom ik in de uitslagen voor, hoewel ik me daarvoor nooit heb opgegeven.

20--Aad v.d. Sman--Wateringen--M45-- 527 - - 514 351 521 497 482

Hoe de puntentelling werk, klik hiervoor op deze site

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Niet verkeerd en dat slechts een week na de DtD... Keep on running !

ps: kijk ook eens op http://runforthehungerproject.web-log.nl/

dinsdag, 26 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

o, mijn site is www.newyork2007.web-log.nl (met een streepje ertussen dus)

woensdag, 27 september, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage