maandag

Maastricht

Het is natuurlijk k*t dat de computer thuis het nog niet doet. Ik wacht op een harde schrijf en hoop dat ik dat weer alles kan installeren: ik heb er een hard hoofd in, want erg technisch ben ik niet.
Daarom maar even een update van afgelopen weekend zonder afbeeldingen en andere toeters en bellen.
Afgelopen vrijdag, vroeg in de middag zijn we vertrokken naar Maastricht. Natuurlijk hadden we weer problemen met de NS: seinstoring bij Lage Zwaluwen, geen treinverkeer mogelijk enz.
Via Utrecht kwamen we in Maastricht terecht en zochten ons hotel op.
Na installatie zijn we naar het centrum gegaan om te eten en na een korte wandeling
Lekker op een terrasje gezeten.
De volgende dag op het NS station een fiets gehuurd een via het knooppuntensysteem via via naar Valkenburg gefietst.
Nee, de Cauberg zijn we maar niet opgefietst. Na de lunch via een andere route weer terug naar Valkenburg.
’s Avonds weer het zelfde ritueel: lekker eten op het terras, stukje wandelen langs de Maas en daarna een biertje drinken.
De zondag ben ik vroeg opgestaan: even over achten om een stukje te gaan hardlopen langs de Maas: eerst de ene oever richting België en toen de Servaasbrug over de andere richting op.
Totaal ruim 1 uur en een kwartier gelopen.
Na het ontbijtbuffet zijn we de stad nogmaals in gegaan, het was koopzondag en dan is het volgens mij in elke stad druk.
Wij hebben een bezoek gebracht aan de St. Servaaskerk en we hebben een rondvaart gemaakt over de Maas.
Rond een uur of 5 gingen we richting station om de trein te pakken richting Den Haag.
In Eindhoven een tussenstop gehouden voor het avondeten. Rond een uur of half 11 waren we terug in Wateringen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage