zondag

Weekend

Even een kort overzicht van wat er afgelopen weekend heeft plaatsgevonden.
Zaterdagochtend met het openbaar vervoer naar Voorburg gereden en van daar langs de Vliet, naar Delft en langs de andere kant van de Vliet, weer via Rijswijk, naar Wateringen.
Aan het eind van de middag zijn we richting Utrecht gereden voor een BBQ op minicamping “De Vliert” met mijn collega’s en partners van BCD Travel.
Zondag stond de Halve Marathon van Rotterdam op het programma.
Om kwart voor 11 viel het startschot op de Coolsingel en 1 uur en 49 min later passeerde ik de eindstreep.
Eigenlijk was het wel te warm voor zo’n afstand en het parcours was wel erg vol.
Na terugkomst even een douche gepakt en daarna op de bank gelegen en een DVD van Waardenburg en de Jong de speler gedaan en gekeken naar hun show Naggelwauz.


Detailoverzicht Aad van der Sman
Startnummer 878
Nationaliteit NED
Club Loopservice.nl
Eindklassering 737
Categorie M45
Positie in categorie 182
Finishtijd 01:50:26
Nettotijd 01:49:03

Tussentijden
5K 00:25:31
10K 00:51:03
15K 01:17:26

Zoals je ziet: nog steeds een summiere bijdrage. Hopenlijk heb ik deze week mijn eigen computer weer op orde...

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

En tevreden met je tijd ?
En over tijd gesproken. Waanzinnig he, die Naggelwauz van de heren Waardenberg en de Jong.

maandag, 11 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Hartstikke goed! De temp. was inderdaad lekker hoog, zelf met Linda in Renesse over het strand gerend, warm warm en daarna een blijvende rooie kleur. Dagdag..

dinsdag, 12 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Mooi 'vlak' gelopen!

dinsdag, 12 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

het was idd iets te warm, en bovendien blijf ik het parcours erg saai vinden..... ondanks de hitte heb je toch nog goed gelopen vind ik

zondag, 17 september, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage