zaterdag

49

Vandaag 7 oktober is het op de kop af 49 jaar geleden dat ik op de wereld kwam.
Vandaag is het dus feest, hoewel ik mijn verjaardag liever niet vier.
Volgend jaar wordt ik dus 50 en dat gaan we dus vieren een maand later in New York.
Ik ga dan, als alles volgens plan verloopt en er verder geen gekke dingen meer gaan gebeuren, de New York City Marathon lopen en mijn vriendin mag dan mee om mij aldaar te ondersteunen,
Ik vond dit eigenlijk wel een origineel verjaardagskado voor mijn 50ste verjaardag, al moet ik het me wel zelf kado doen, maar dat maak niet uit.
Eigenlijk veel belangrijker dan mijn verjaardag vind ik dat ik aan het begin staat van drie weken vakantie.
Woensdag vliegen we eindelijk naar een warm land ergens ver weg van alle beslommeringen en problemen die we de afgelopen maanden hebben doorgemaakt.
Die problemen waren er meer voor mijn vriendin dan voor mij en daarom hoop ik dat we heerlijk kunnen ontspannen en een rotperiode kunnen afsluiten.
En waar gaan we heen?

Wie het weet mag het zeggen....

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Gefeliciteerd! Volgend jaar NY je 50 ste verjaardga vieren? Dan ben ik er ook bij. Ga ik speciaaaaaaal voor jou naar die mooie stad ;)

zaterdag, 07 oktober, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Beetje laat, nou ja een dagje, maar alsnog gefelicteerd !
Vervelend zo'n vakantie met palmbomen, mooie stranden, helder water en ondergaande zon.

Jullie zullen er vast van gaan genieten. Heel veel vakantieplezier en denk vooral niet aan Holland.

zondag, 08 oktober, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Dominicaanse republiek?! Ach palmen en een wit strand wat maakt het uit waar het is...Tish zoiezo lekker!! Alsnog van Harte!! En volgend jaar nemen we een drankje op je 50ste! Dat noem ik nog eens een stoere feestlokatie(-: Dagdag..

maandag, 09 oktober, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Nog gefeliciteerd!
Waar naartoe? Hawai?

maandag, 09 oktober, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage