zondag

New York Marathonquiz





Het vallt niet mee om na zo'n luie vakantie weer op gang te komen, maar we zullen wel moeten.
Het hardlopen moet weer een impuls krijgen, maar dat zal wel weer komen de komende week als alles weer normaal loopt.
Morgen ook weer naar het werk, moeten we weer vroeg opstaan.
Ook het schrijven op mijn weblog moet weer op gang komen en laat ik maar beginnen om de marathonkwis van zo'n 3 weken af te handelen.
De oplossing zie je aan de hand van de originele afbeelding:
Deze poster hoort bij de 24ste aflevering van 2003.
De goede antwoorden kwamen van Hans en Ronald.
En het toeval wil dat beiden aan de start verschijnen van de komende editie van de New York City Marathon.
Uiteraard wens ik hen veel succes en vooral ook veel plezier in de Big Apple en dat geldt uiteraard ook voor alle andere lopers die komende week de oceaan oversteken.
De volgende vraag is een open vraag en luidt:
Wat wordt de eindtijd van zowel Hans als Ronald tijdens de NYC Marathon?
Vanwege het open karakter van deze vraag mag de oplossing via een reactie en misschien kunnen Hans en Ronald een indicatie geven.
En ja, als ik zelf een gokje waag, dan zeg ik voor Hans 3 uur 35 min en voor Ronald gok ik 3 uur 40 min.




2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hans staat overigens niet goed gelogd in het stukje, maar beide heren zullen elkaar zeker tijdens de race tegenkomen. Ook al is dat aan de finish.

zondag, 29 oktober, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Hans schat ik in op 3:25, Ronald op 3:30. Puur een gok, maar dat is logisch...

dinsdag, 31 oktober, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage