maandag

Onder de aandacht


Nog zoveel dagen te gaan voor mij: nog ruim een jaar wachten, maar dat geeft niet, ik kan mij nog een jaar voorbreiden.
Ik denk dat de mensen die begin volgende maand in New York de marathon gaan lopen er zo ondertussen wel klaar voor zijn.
In ieder geval Running Ronald, hij heeft afgelopen weekend zijn langste duurloop ooit gedaan: een afstand van 31 kilometer.
Zijn verslag kan jenatuurlijk op zijn site lezen en natuurlijk hoe hij zich de laatste 28 dagen voorbereidt.
Ik wens hem en natuurlijk iedereen die naar New York afreizen heel veel succes met hun laatste voorbereidingen.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

ja voor ons nog 28 dagen en een jaar..... Ik leef erg mee met Ronald. Super dat hij de kans dit jaar al krijgt om mee te lopen. Ik lees met nog meer interesse zijn logs!

maandag, 09 oktober, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage