dinsdag

Onder de aandacht


Dit keer in deze rubriek de site van Eric de Vries die een weblog bijhoudt onder de titel "wegloper".
Eric is een 50+, die volgens eigen zegge niet snel loopt maar wel veel en lang en heeft al een aantal marathons gelopen.
Over zijn loopervaringen, maar ook veel hardlooplinks vind je op zijn weblog.

N.a.v. de bekendmaking van goede inzenders van de laatste kwisvraag kreeg ik onderstaand mailtje van Eric.
Inderdaad is jouw mailtje tussen wal en schip beland maar heb het wel terug gevonden. Uiteraard mijn excuses.

Je begrijpt dat ik hevig teleurgesteld ben dat je me niet vermeld bij de goede inzenders!Terwijl ik tot nu toe alles goed had en zelfs de quizmaster op een foutje mocht betrappen. Is dit jouw zoete wraak?
IK EIS RECTIFICATIE EN EERHERSTEL :-) :-) :-)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage