zaterdag

Hoe nu verder?

Zoals je hiernaast ziet, vindt volgende week de Rabo Robuust Run plaats in Monster.
Het is een zware loop via de duinen naar Kijkduin en via het strand naar 's Gravenzande en dan weer het laatste stuk door de duinen.
Het is een leuke maar ook een zware loop, zeker als de weersomstandigheden niet meewerken.
Normaal loop ik deze wedstrijd altijd, maar dit keer sla ik deze maar over, in ieder geval de halve marathon.
Misschien probeer ik de 11, 3 km, maar zeker ben ik er nog niet van.
Ik ga de volgende week maar eens testen hoe mijn blessure het houdt en daarna moet ik maar kijken of ik me ga inschrijven voor Egmond. Deze vind plaats op 14 januari en je moet er natuurlijk wel tijdig bij zijn, anders kan je niet eens meer meedoen.
En dan is er in Apeldoorn de Asselronde, onderdeel van de Midwintermarathon, over 27,6 kilometer.
En dan de Groet uit Schoorlrun op zondag 11 februari, ook een loop waar ik vorig jaar met veel plezier gelopen heb, maar helaas hebbem ze de starttijd van de langere afstanden vervroegd naar 11 uur en ja, als je afhankelijk ben van openbaar vervoer, dan moet ik nog maar zien of ik op tijd aan de start kan verschijnen.
Maar goed, kijken hoe het de volgende week gaat met het lopen....

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

De NYCM is bezig - nog een jaar en dan sta jij aan de start !!

zondag, 05 november, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

NYCM is bezig - nog een jaar en jij staat aan de start !!

zondag, 05 november, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Ook de 11,3 is aardig pittig met dat stukje strand.
En zoals je zegt. De halve van Egmond of Schoorl met de bus en trein is een klus op zich.

zondag, 05 november, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage