maandag

Nieuwe schoenen


Afgelopen weekend heb ik maar weer eens nieuwe hardloopschoenen aangeschaft. Ik weet niet hoelang je gemiddeld met een paar schoen doet, maar ik denk dat ik hiermee, uiteraard samen met het andere paar, New York moet gaan halen.
Omdat ik al jaren, eigenlijk al vanaf het begin, om het zelfde type schoen loop, heb ik nu opnieuw voor de Nike Air Pegasus gekozen.
Bij Perry waren ze nog in de aanbieding ook: ipv de normale prijs van € 99,=, mocht ik ze meenemen voor “slechts” € 79,=.
Zondagochtend even in het Uithofpark een testrondje gedaan en wat bleek: ze hadden de fietspaden opnieuw geasfalteerd.
Dat was een luxe: op nieuwe schoenen op een nieuwe ondergrond.

Vraagje: wat klopt er niet aan deze schoen.
Tip:

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Jaaaaa, ik mis de befaamde rode veters!!! Lekker om een koopje te treffen! Ik ben gek op koopjes((-;

maandag, 20 november, 2006  
Blogger RunningRonald zei...

moooii!!! ik heb nog een Perry kadobon.. weet al wat ik ga kopen.. Nike Pegasus lekkere schoenen

en ja, de rode veters!

maandag, 20 november, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

ik heb vanaaf overleg gehad met de stichting van de rode veters.... Schoorl wordt een echte rode veter weblogloop waar ook jij zeker niet mag ontbreken!!!!

dinsdag, 21 november, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage