zondag

Stom, stom


Zaterdagmiddag even over één uur vertrek ik met de fiets richting Monster om daar mee te doen aan de loop over 11,3 kilometer.
Van te voren had ik al besloten om niet de halve marathon te gaan doen en zeker gezien de harde wind was dat denk ik wel een verstandig besluit.
Verder zag het weer er best redelijk uit: niet te koud en het was droog.
Kom ik even voor twee uur aan in de sporthal, wt zie ik, een verlaten hal, iedereen stond al aan de startstreep in het centrum van Monster.
De start was dus niet om 14.30 uur, waarvan ik vanuit ben gegaan, maar al om 14.00 uur.
Dus was ik mooi te laat, laat maar dan, volgende keer beter.
Nog even aan de kant gestaan om te kijken, maar ja daar vind ik eigenlijk dan ook niet veel aan.
Dus maar terug naar huis, spullen schoon terug in de kast.
De zondag op eigen gelegenheid getraind, door de polder via Kwintsheul, langs de Zwet in totaal zo'n 14 kilometer in zo'n 1 uur 15 minuten.

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Heb ik ook eens meegemaakt, ook vaak in dromen moet ik bekennen. Jaren geleden was ik ook te laat (twintig minuten) en ben toch van start gegaan. Wel gek, na geruime tijd haal je de achtersten in, en vervolgens nog een heleboel anderen. geeft wel een kick en tja, die eindtijd moet je wel zelf even berekenen....

zondag, 12 november, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Overigens nog bedankt voor die leuke link, ik kende 'm nog niet.....

zondag, 12 november, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Shit Aad.
Maar voorlopig zal het je niet meer overkomen. Nu zal je de starttijden wel effe goed checken.

zondag, 12 november, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage