donderdag

Training hervat

Woensdagavond heb ik de maar weer een geprobeerd een paar kilometer over de weg te gaan lopen en het ging best wel goed.
Voor mensen uit deze regio: Erasmusweg, Laan van Wateringseveld, Noordweg, Strijp, Endehoekselaan en via Wateringseveld, Bovendijk, Lange Wateringkade, Holle Watering, Groene Pad, Poeldijkseweg en via de Erasmusweg terug naar huis.
Ik denk toch een afstand van zo’n 10 tot kleine 12 kilometer en ik heb er ruim een uur over gedaan.
Ik denk dat ik zaterdag lekker in Monster heel rustig aan de 11,3 kilometer gaat lopen.
Daarna ga ik kijken welke voor welke lopen ik me ga inschrijven voor komend jaar.
In ieder geval ga ik de marathon van Rotterdam nog één keer lopen.
Het jaar 2007 wordt dus het eerste en laatste jaar waarin ik zowel een voorjaars- als najaarsmarathon wil gaan lopen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage