woensdag

Wie gaat er mee?

Als ik zo de reacties leest n.a.v. het verslag van Ronald, dan heeft hij wel veel webloggers lekker gemaakt.
Er zijn nu namelijk een aantal mensen die in 2007 (of in 2008) in The Big Apple willen gaan lopen.
Mijn plannen lagen er eigenlijk al: volgend jaar oktober word ik 50 en ik doe me zelf een reis naar New York kado, ja je moet jezelf af en toe verwennen.
Maar wie hebben nu ook plannen om naar New York te gaan?
Geert bijvoorbeeld, wil ook op de gewijde grond lopen waar Ronald zijn eerste passen heeft gezet.
En ooit gaat Rinus in finishen in Central Park.
Wilbert heeft eigenlijk hetzelfde idee als ik: in 2009 wordt hij 40……, even geduld dan nog.
Maurice heeft een spaarpotje klaargezet om te sparen voor New York 2008: de eerste euro’s zitten er in.
En natuurlijk Linda en Michelle: ook zie hadden New York 2007 al langer op de kalender staan.
Rencapy is inmiddels ook aangestoken door Ronald en de TV-beelden en ook hij heeft dus plannen.

Misschien zijn er meer lopers die volgend jaar of later in New York de marathon willen gaan lopen?

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

sorry, beetje late reactie.. maar ik kan het iedereen van harte aanbevelen. Allemaal heel veel succes alvast met de voorbereidingen.. en jij Aad, nog heel even en je loopt er ook!!

maandag, 13 november, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage