donderdag

Woensdagavondloop

Door de week loop ik meestal maar 1 keer en wel woensdagavond.
Ik loop dan stukje Den Haag, Wateringseveld, via Kwintsheul weer naar Wateringen.
Deze afstand van bijna 12 kilometer liep ik gisteren in 1 uur en zo'n 5 minuten.
Zie hier de kaart van deze loop.
Deze looproute is gemaakt op de site www.mapmyrun.com, waar je je favoriete route kan intekenen en bewaren.
Ook is het mogelijk om je route te bekijken via Google earth.
Tevens kan de ook andermans routes bekijken en het rekent diverse gegevens van je training uit.
Zo blijkt dat mijn gemiddelde snelheid is 11,57 kilometer per uur ofwel voor 1 kilometr had ik 5,11 minuten nodig.

1 reacties:

Blogger Henk zei...

Grappig, je loopt bij mij in de buurt je trainingsrondje. Ik loop vanuit de Strijp via Den Haag / Wateringen naar het Wateringse Veld en weer terug. Loop ook wel eens richting Lozerlaan etc.

Ik was op zoek naar ervaringen over de NYX marathon. Heb zo snel nog niets gevonden op je site. Zal deze eens rustig bekijken.

Groet,
Henk de Jong

http://hwdejong.blogspot.com

woensdag, 21 november, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage