donderdag

Ingeschreven



De kogel is door de kerk: ik heb me gisteren aangemeld bij HI Marathons voor New York.
Je kan een voorboeking maken voor € 100,=, dan ben je in ieder geval verzekerd voor een startbewijs.
Ik weet niet of het echt nodig is om een voorboeking te maken, maar omdat ik de laatste tijd nogal twijfelde of ik wel of niet zou gaan, heb ik gisteren maar de knoop doorgehakt en mezelf aangemeld.
We moeten maar zien wat het nieuwe jaar gaat brengen, maar veel slechter dan de afgelopen 2 jaren zal het toch niet worden?
Hoewel, zei ik dat vorig jaar ook niet…………?
Kom op, laten we eens positief blijven: volgend jaar zicht op een nieuw huis in Utrecht en de
Marathon van New York?
New York Marathon: in 2007
Nieuwe woonomgeving: misschien?

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Goed zo Aad. Het eerste geld uitgegeven. Als echte Hollander is er nu geen weg meer terug.
Trainen !!!

woensdag, 27 december, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Ook ik heb het gedaan! Mezelf een voorinschrijving cadeau gedaan!*best wel spannend!* Zie je in november! Succes met trainen! Dagdag...

donderdag, 04 januari, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage