vrijdag

Jaaroverzicht





Zo, het jaar zit er weer op en dat betekent terugkijken.
Privé en zakelijk is er wel het een en ander gebeurd maar ik denk niet dat het nodig dat hier allemaal te melden.
Laten we het maar op het sportieve vlak blijven: hoeveel kilometers zouden mijn Nike Pegasus schoenen hebben afgelegd.
Eigenlijk best moeilijk om het zo uit je hoofd te doen, maar een paar dingen moeten toch naar boven komen.
In het begin van het jaar natuurlijk Egmond, eindelijk weer eens daar gelopen. Het was er erg druk, maar het blijft een leuke loop om te doen.
Voor de komende editie was ik te laat met inschrijven, pech dan, maar ik heb wel vernomen dat de omstandigheden dit jaar zeer extreem worden....
Dit jaar heb ik ook twee crsossen gedaan: de Puinduincross in deze regio, rond Ockenburg en Kijkduin, erg zwaar maar wel heel leuk en natuurlijk de eerste echte weblogmeeting tijdens de Bosscross in Driebergen
De jaarlijkse marathon was dit keer niet in Rotterdam maar ik moest uitwijken naar Utrecht.
Deze marathon is niet zo massaal als in Rotterdam maar het parcours was mooi en de organisatie was dik in orde.
In het begin van 2006 heb ik ook voor het eerst iets langere afstanden gelopen dan een halve marathon, namelijk de Asselronde over ongeveer 27 km in Apeldoorn en de 30 km tijdens de Groet uit Schoorlloop.
Voor beide evenementen heb ik me trouwens weer ingeschreven.
Een tweede ontmoeting van webloggers vond plaatst tijdens de Dam tot Damloop, waar Martine een sponsorloop had georganiseerd t.b.v. Right to Play.
Verder heb ik natuurlijk de traditionele lopen gedaan, vooral in deze regio, zoals daar zijn de CPC loop in Den Haag, de Midden Delftland Halve Marathon in Schipluiden, de CAIW Halve Marathon in Naaldwijk e.d.
Helaas moest in na de zsomer een aantal loopjes laten schieten door een blessure, maar gelukkig
is deze blessure genezen.
Ja en komend jaar loop ik dus 2 marathons: in het voorjaar staat Roterdam op het programma en dan op 4 november moet het dan gebeuren, daar waar ik al een tijdje mee bezig ben: New York.
Goed, laat ik het er hier maar bij laten, het zonnetje schijnt, ik ga nog maar een stukje rennen.
Wens ik jullie nog het allerbeste toe voor het komende jaar en wellicht ontmoeten we elkaar wel weer tijdens een van de webloglopen.

8 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

mooi verslag Aad en ook mooie schoenen ;)

ik wens je een TOP 2007! maar ja, dat kan ook niet anders met de NYCM in het vooruitzicht!

vrijdag, 29 december, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Best een druk en mooi progamma komende jaar.
Fijne jaarwisseling en een sportief 2007.
Groet Rinus.

zaterdag, 30 december, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Aad, in 2007 zullen er ongetwijfeld nog vele kilometers volgen! Ik wens je alle goeds toe en we zullen elkaar ongetwijfeld weer ergens tegenkomen. Fijne jaarwisseling nog!

zaterdag, 30 december, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Een Top 2007 toegewenst waar je wensen en dromen uit zullen komen op zowel sportief als persoonlijk gebied!

Leo

maandag, 01 januari, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Hallo, Asman
En in alle opzichten goedlopend 2007 toegewenst met nog meer top kilometers en 2 mooie marathons in het verschiet.
Train ze en tot een volgend log.

maandag, 01 januari, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Aad, de beste wensen, en succes met de voorbereidingen voor Rotterdam, maar natuurlijk met name voor NY, het grote doel. Op mijn weblog heb ik diverse route's, ik probeer ze allemaal via Google Maps op te slaan, er zijn hier mooie route's, vanuit jouw nieuwe woonomgeving in westelijke richting, je kent eea natuurlijk al uit je deelname aan Utrecht van 2006. Je hebt een aantal wegen waarmee je dwars door Leidsche Rijn heen kunt (bv over de Groenedijk of de Zandweg) en dan richting Harmelen of Haarzuilens de polders in.

maandag, 01 januari, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Happy New Year !!!!

maandag, 01 januari, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Hoi Aad, de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Met heel veel mooie en positieve gebeurtenissen, veilige km´s en in November de ultieme marathon in New York!!
Tot ziens!!!

maandag, 01 januari, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage