maandag

New York afgeblazen???

Afgelopen maanden is er privé nogal wat gebeurd en dat resulteerde in het feit dat de kinderen van mijn vriendin niet meer bij ons kwamen en dat de rechter de alimentatie die we moeten gaan betalen veel hoger heeft vastgesteld dan waarvan we in eerste instantie uitgingen.
Dit gebeuren heeft nogal invloed gehad: het eerste natuurlijk bij mijn vriendin, die al een aantal maanden geen enkele contact heeft gehad met de jongens.
Maar ook financieel zal dit wel een aderlating zijn, hoewel ik het laatste het minst belangrijke vind.
Nu hebben we besloten om te gaan verhuizen van mijn huidige woonplaats Wateringen naar de omgeving van Utrecht, waar ik werk.
Als de kinderen toch niet komen, hebben we geen reden om hier te blijven.
Daarom heb ik besloten om New York maar te laten schieten.
Toen ik dit gisteravond thuis vertelde werd mij verstaan gegeven dat hiervan geen sprake kon zijn.
“Jij bent er zolang mee bezig, desnoods ga je alleen…….”.
Ja je ziet het, ik heb niets te vertellen en tellen voorlopig nog maar even af.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Aad, ik kan me voorstellen dat je zo denkt als het thuisgebeuren even niet mee zit, maar zo te horen heb je een zeer verstandige vriendin...zeg nooit nooit, kijk eerst hoe het gaat op de thuisbasis en ga dan kijken of het wel of niet haalbaar is. Ik hoop voor jouw natuurlijk van wel! Succes! Dagdag...

woensdag, 13 december, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Jullie thuissituatie is natuurlijk belangrijker dan New York.. ik wens jullie er veel sterkte mee.. maar als de NYCM mogelijk is.. dat zou wel helemaal te gek zijn

vrijdag, 15 december, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage