donderdag

Rode veters in Spanje


Vorige week werden Rode Veters gebruikt om de zak van Sinterklaas mee dicht te binden.
En wie konden er volgens jullie mee naar Spanje.
Zie hier de reacties:


Gert said...
In de zak? Rita Verdonk natuurlijk ook!
Fred said...
Aad, ik denk dat ik mijzelf in de zak zou stoppen en als verstekeling meegaan. Lekker goedkoop reisje naar Spanje (ja hoor eens, je bent een Nederlander of niet....) ;-)
Hans said...
Ik zou J-P B. in de zak stoppen.
Lodewijk said...
In ieder geval niet de Sint, want die schijnt uit Turkije te komen.Die Pieten horen erbij.Wordt het toch Manuel uit Fawlty Towers.




Nu de Rode Veters in Spanje zijn terecht gekomen worden ze gedragen door een spaanse voetbalclub.
Deze voetbalclub steunt niet alleen de Rode Veters actie maar op hun shirt prijkt de naam van UNICEF
Een voetbalclub met door de jaren heen veel Nederlandse inbreng en jij weet vast welke club met Rode Veters spelen en met het logo van Unicef?


Ik zou zeggen, laat me weten welke club dit is en stuur een mailtje

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage