vrijdag

Rode Veters quiz


Vorige week herkenden Ronald, Maurice en Hans op de foto Rita Verdonk, die de rode veters om haar nek had gedaan.
Maar Rita heeft de veters gebruikt voor iets heel anders: ze heeft de zak van Sinterklaas ermee dichtgebonden.
Deze zak is nu onderweg naar Spanje maar de vraag is nu: wie zit er nu in deze zak.
Ofwel: wie zou jij in deze zak stoppen en naar Spanje laten vervoeren?
Dit keer kan je je antwoord geven door een reactie achter te laten.
Maar wie zou ik dan in de zak stoppen?
Ik heb wel iemand op het oog, maar het is eigenlijk een privé kwestie.
Het gaat namelijk om de ex van mijn vriendin, die ons zowel emotioneel en financieel dwars te zitten.
En als ik hier zijn naam gaat noemen, word ik nog aangeklaagd wegens smaad.
Nou, kan mij het eigenlijk schelen, het gaat om Hans B. te L.

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

In de zak? Rita Verdonk natuurlijk ook!

vrijdag, 08 december, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Aad, ik denk dat ik mijzelf in de zak zou stoppen en als verstekeling meegaan. Lekker goedkoop reisje naar Spanje (ja hoor eens, je bent een Nederlander of niet....) ;-)

zaterdag, 09 december, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Ik zou J-P B. in de zak stoppen.

zaterdag, 09 december, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

In ieder geval niet de Sint, want die schijnt uit Turkije te komen.
Die Pieten horen erbij.
Wordt het toch Manuel uit Fawlty Towers.

zondag, 10 december, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage