zondag

Weekend

Ik heb even problemen met het plaatsen van foto's op deze weblog, moet vanavond even kijken wat ik nu weer fout doet. Daarom even een "text only" blog.
Afgelopen zaterdagochtend was het even droog, dus van de gelegenheid gebruik maken om te gaan lopen.
Ik was net 5 minuten onderweg toen het in eerste instantie licht begon te regenen. Gegeven moment ging het lichte regen over tot hozen en toen vond ik het wel genoeg geweest.
Ik heb toch een half uurtje gelopen en ach een kort duurloopje moet ook eens kunnen.
Zondag zag het weer er niet veel beter uit maar wederom waas het 's ochtends om een uur of 9 wel droog.
Dus sportkleding aan, fles met drinken gevuld voor onderweg en gaan maar.
En wonderwel het bleef droog en na 1 uur 37 kwam ik weer terug daar waar ik ben begonnen.
Het is maar goed dat ik vroeg ben gaan lopen, want ik was nog niet thuis of het begon te regenen en het hield ook voorlopig niet meer op.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage