maandag

Apeldoorn


Afgelopen zondag vond in Apeldoorn de Midwintermarathon plaats.
Vorig jaar, toen nog op een zaterdag en vanaf een andere locatie, was ik er ook bij en het was mij toen goed bevallen.
Daarom vertrok ik zondag opnieuw naar Apeldoorn om daar de Asselronde te gaan lopen.
Het is een prachtig parcours door de bossen, de heiden rond Apeldoorn over een afstand van 27,6 kilomter.
De loop was wel zwaar: na de start begon het te regenen en over de open vlakte speelde de harde, koude wind parten.
Het ging wel redelijk goed ondanks de spierpijn waar ik al een tijdje last van heb.
Ik wil eigenlijk proberen op een marathonschema gaan van 4 uur.
De tijden die ik gelopen heb over 27,6 km:
5 km tijd: 27,45 (ms= 28,26 )
15 km tijd: 1.24.14 (ms = 1.25.19)
20 km tijd: 1.51.44 (ms = 1.53.45)
25 km tijd: 2.18.21 (ms = 2.22.11)
(ms = marathonschema)

Eindtijd 27,6 km: 2.32.21

Ik denk dat ik even een weekje rust neemt om de spierpijn te verzachten en dan staan we in Schoorl weer aan de start voor de 30 km.



Bovenstaande foto's komen hier vandaan, waar je veel meer foto's kan vinden.





3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Mooi gelopen Aad. Tot in Schoorl!!

maandag, 29 januari, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Mooi gelopen op een mooi en bijna nieuw parcours. Met oog op de 30 van Schoorl kan even rust nemen geen kwaad en natuurlijk daar alle succes !

dinsdag, 30 januari, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Terwijl ik in Hinterglemm op de latten stond hoorde ik van mijn loopmaatjes dat Apeldoorn "pittig" was. Je hebt weer prima je best gedaan Aad!

zondag, 04 februari, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage