donderdag

Ingeschreven

Vandaag heb ik het inschrijfformulier ingevuld van Marathons International, ondertekend en inderdaad op de bus gedaan.
Ik heb nog lopen twijfelen, het is eigenlijk wel een heleboel geld voor een paar dagen in New York.
En we gaan ook nog een nieuw huis kopen, en daar is ook wel het een en ander voor nodig.
Maar goed, we gaan toch maar, je hebt een aanbetaling gedaan, je kijkt al al zo'n 3 jaar naar uit en ach, het nieuwe huis wordt pas eind 2008 opgeleverd: in die tussentijd hebben we de lotto, staatsloterij en postcodeloterij al wel een keer gewonnen.
Ik heb wel gekozen voor dit "goedkoopste arrangement".
Het hotel ligt dan wel in New Jersey en niet in Manhattan, maar er rijdt wel een pendelbus en met de metro schijnt het ook te doen zijn.
En nog wat de prijzen betreft: de prijzen tussen de verschillende touroperators verschilt nauwelijks, volgens mij is Marathons International zeker niet de duurste.

Labels: ,

3 reacties:

Blogger Hans zei...

Hardstikke goed Aad. Gewoon er voor gaan.

donderdag, 08 februari, 2007  
Blogger RunningRonald zei...

Super Aad!! en New Jersey is ook niet verkeerd.. ik heb daar ook goede verhalen over gehoord

vrijdag, 09 februari, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Ik help het je hopen wat die loterijen betreft. Doe nou ook al een decennia aan dat soort kansspelen mee, maar ben nog niet echt in de topprijzen gevallen en draai voorlopig nog steeds in de min.
Maar wie weet ben jij de volgende keer dan aan de beurt.

zaterdag, 10 februari, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage