dinsdag

Schoorl

Afgelopen zondag was dus de Groet uit Schoorl loop, een loop over 30 kilometer.
Nee dus, op het 18 kilometerpunt ging ik dus naar links ipv rechts en maakte er een halve marathon van.
Ik heb toch nog last van mijn spieren, net zoals twee weken geleden in Apeldoorn.
Voor de komende twee weken heb ik dus absolute rust ingelast en dan moet ik me toch gaan voorbereiden op de Rotterdam Marathon.
Maar terugkomend op afgelopen weekend: vroeg uit bed, met tram, trein en bus naar Schoorl.
In het dorpsgebouw annex sporthal vond ik al gauw de stand van Bloedlink en daar nam ik het gele hesje in ontvangst en een paar X sokken en natuurlijk ook vele webloggers.
Dat het gezellig was, dat is inmiddels bekend en daarom verwijs ik jullie dan ook naar verslagen van andere webloggers.
Dus dan nu maar het resultaat van de tocht:

Details Startnummer 30792
Naam Aad van der Sman
Afstand 21 kilometer
Categori M45
Totaal plaats 1543 / 2377
Categorie plaats 224 / 306
Snelheid 10,796 km/uur
Bruto tijd 1:57:54
Netto tijd 1:57:14

Uw relatieve finishpositie in het totale deelnemersveld van de 21 kilometer:

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ha Aad,
Wat jammer dat je er geen 30 van kon maken. Goed dat je de beslissing kon nemen om links af te gaan. Fijn je even gezien te hebben en toch jammer dat je er na afloop niet bij was.

dinsdag, 13 februari, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage