zondag

CPC Weekend

Net even Ajax zien winnen van PSV: wordt het toch nog spannend, ik vraag het me af.
Voor FC Den Haag lijkt het doek definitief gevallen, gelukkig dat we naar het midden van het land gaan verhuizen, worden we fan van FC Utrecht.

Over verhuizen gespoken: we hebben al veel huizen bezocht, sommigen voor een tweede keer, maar een keuze hebben we nog niet gemaakt. We zijn nog steeds zoekende.
Dit wordt de zoveelstee woning die we gaan bezichtigen.





Zaterdag stond de CPC op het programma en zoals ik vorige week al schreef: van het resultaat hangt af of ik Rotterdam Mararothan gaat lopen.
Het was erg druk aan de Fluwelen Burgwal aan de start van het geheel vernieuwde parcours.
Voor degene die voorin starten zal het best een snel parcours zijn maar start je in de achterhoede, dan was het wel erg dringen.
Het parcours vond ik wel een verbetering: veel mooier en gelukkog was de Verlengde Landscheidingsweg uit het parcours verdwenen.
De weersomstandigheden waren erg goed en over mijn persoonlijke resultaat was ik ook tevreden:

De eerste 5 kilometer ging in 26 min 47 sec
De volgende 5 kilometer ging in 26 min 47 sec (cum 53.15)
De derde 5 kilometer legde ik af in 26 min 19 sec (cum 1.19.34)
De vierde 5 kilometer ging in 26 min 51 sec (cum 1.46.26)
De laatste meters ging in 6 min en 1 sec en dat betekende voor mij een eindtijd van 1.52.27, wat voor mij, gezien mijn weinige training, een redelijk resultaat.
Dit betekent ook dat ik gewoon ga trainen voor de Rotterdam Marathon.

Zondag uitgewaaid in Hoek van Holland, lekker gezandstraalt, flinke ruige zee.


Steun Stichting Bloedlink

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage