zondag

Plan de campagne

Deze weblog wordt tegenwoordig wekelijks bijgehouden vanwege allerlei drukke bezigheden en omdat er op loopgebied weinig gebeurd.
Om op het laatste maar te beginnen: dit weekend heb ik het lopen weer eens opgepakt en zowel zaterdag en zondag een heel rustige duurloop gedaan.
Het ging wel redelijk en daarom kijk ik zaterdag hoe de 20 kilometer gaat tijdens de CPC loop in Den Haag.
Ik ga deze heel rustig aan lopen en hoop hem dan in ieder geval rond de 2 uur te finishen.
Als ik tevreden ben dan ga ik toch voor de Rotterdam marathon die half april gelopen wordt.
En mocht het in Den Haag niet lukken dan laat ik Rotterdam toch maar schieten.
Op het huizenfront: we zijn zaterdag weer in Nieuwegein geweest om twee woningen te bezoeken, 1 in de Vreeswijk en 1 in de wijk Bateau N.
De woning in Bateau vonden we wel wat en we gaan daar voor een tweede keer kijken en waarschijnlijk gaan we een bod doen.
Trouwens: ons appartement staat te koop bij Rijnpoort en heb je interesse, informeer bij de makelaar.
Het is een ideaal punt voor de hardloper: je loopt zo naar de Westlandse polders en ga je de andere kant op dan loop je naar het strand.
In in de stad zit je ook zo, dan voor een stadloop is dit ook een prima startpunt.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

mooi appartement! Helaas voor mij iets te ver van JVC af. Heel veel succes met bij de CPC Aadw

vrijdag, 16 maart, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Fraaie vormgeving van het gebouw. Zal ook daar goed toeven zijn om te lopen.
Mogelijk zien we elkaar bij de Haagse CPC. Ik sta zo rond de 3,5 km en de 19 met mijn camera in de aanslag en ben herkenbaar middels een geel jasje van haagatletiek.

In ieder geval heel veel succes !!!

vrijdag, 16 maart, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage