maandag

Afgelopen weekend

Het weekend van de Londen Marathon en de Marathon van Enschede. Het weekend van PSV, AZ en Ajax.
AZ wordt nu al gezien als de nieuwe kampioen van Nederland: ik moet het nog zien, kunnen zij met de spanning om gaan?
Ik zie het nog gebeuren dat Ajax toch kampioen wordt.
Ikzelf ben geheel hersteld van de Rotterdam Marathon en ik ga mij nu weer rustig voorbereiden op mijn volgende uitdaging: de 12 uurs estafette van Haag Atletiek op 16 juni.
Ik heb zaterdag een ronde gelopen van een kilometer of 18 in een tijd van 1 uur 40 minuten.
Zie hier een overicht van deze loop
Deze standaardronde liep door het Uithofpark, richting Kijkduin, door de duinen naar Monster, dan via Madestein terug naar de Uithof en dan nog een stukje naar Wateringen.
Zondagochtend nog een uurloopje gedaan en daarna lekker een stukje fietsen richting Delft en naar de Ackerdijkse Plassen, een natuurgebied aan gene zijde van de a13 bij Delft.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

de Ackersdijkse plassen, dat ligt vlak bij mijn geboorteplek (De Oude Leede), daar zal je ook wel eens doorheen gefietst zijn.

Vandaag heb ik een lange fietstocht gemaakt, wat voor jou ook interessant is ivm je verhuizing. Vanaf huis langs de Leidsche Rijn, Amsterdam Rijnkanaal, door Nieuwegein, Hollandse IJssel naar IJsselstijn, langs de Lek naar Lopik tot aan Schoonhoven, Vlist richting Haastrecht, wederom Hollandse IJssel richting Oudewater en nog terug langs de LR door Harmelen naar huis. Het is mooi fietsen hier. Je hebt een goede verhuiskeus gemaakt !

maandag, 23 april, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Dat ziet er goed uit, volgens mij kun je hier hele afstanden afleggen in een mooie natuurlijke omgeving. Daar waar Holland nog een beetje het 'ouderwetse' Holland is...

maandag, 30 april, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage