maandag

Koninginnedagweekend

Het extra lange weekend zit er weer n=bijna op.
Het is iets anders gelopen dan normaal: mijn vriendin heeft afgelopen donderdag een operatie ondergaan en heeft nog last van de narcose.
Wij zijn zaterdag even wezen wandelen naar mijn moeder, dat kunnen we nu nog makkelijk doen.
Straks wordt het wat moeilijker als we in Nieuwegein wonen, maar goed, het is natuurlijk met de auto wel makkelihjk aan te rijden.
Vandaag even naar het Hofpark, bij ons in het dorp, waar de Oranjefestiviteiten traditioneel gehouden worden.
En een traditie is het: volgens mij al jaren lang het zelfde programma: 's ochtends spelletjes voor de basisscholen en 's middags een programma voor de oudere jeugd.



Foto's: Oranjespelen in Wateringen


En traditioneel is ook de afsluiting: elk jaar wordt het programma afgesloten met een optreden van de Clarks, een band die oude nummers uit de jaren 60 en 70 brengt.
Zelf heb ik een duurloop gedaan van zo'n 2 uur en ik gebruik weer eens mijn camelbag: even wennen maar het werkt toch wel prettig.

Afb: Camelbag voor 0,8 ltr drinken

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

zo'n camelbag is toch best handig lijkt mij zo

maandag, 30 april, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Wel erg voorspelbaar elk jaar hetzelfde.
Ik neem aan dat jij dat qua training niet gedaan hebt en volgend jaar een ander programma gaat draaien dan die 2 uur.

dinsdag, 01 mei, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage