zondag

Naaldwijk


Zaterdag vond de CAIW Halve Marathon in Naaldwijk plaats.
Dus op de fiets naar de sporthal om voor € 9,= een startbewijs aan te schaffen.
Het was heerlijk weer om te lopen: vanuit Naaldwijk, via Monster, Poeldijk en 's Gravenzande weer terug naar het centrum van Naaldwijk: een afstand van ruim 21 kilometer.
Na de finish kregen we dit keer een keer geen T shirt: nee, dit keer 2 items: een bidon en een houder voor je mobieltje en voor klein geld en/of sleutels.

Op weg naar mijn fiets zag ik nog de uitslaglijsten hangen in de hal: mijn resultaat: de 350ste plek in een tijd van 1 uur 52 minuten.

Nog even het nieuws van het verhuisfront: jawel wij zijn tot een accoord gekomen en hebben een huis in Nieuwegein gekocht in de wijk Fokkesteeg (de veste).
Op 1 september krijgen we de sleutels en dan kunnen we even aan de slag.
Zal t.z.t een contact opnemen met Gert, want volgens mij woont hij in dezelfde wijk.
Dan kan hij in introduceren in Nieuwegein.
Wat ons appartement betreft: komende week 2 bezoekers de beiden voor een tweede maal komen kijken: dus het wordt wat dat betreft ook weer spannend.


Steun Stichting Bloedlink

Labels: ,

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Dus ook jij was daar in het warme winderige Westland. Knap gelopen dus met een mooie herinnering.
Volgende keer zullen we wel een mobieltje krijgen.

dinsdag, 03 april, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Hoi Aad,

Goed gelopen! Zelf heb ik in Roelofarendsveen de halve marathon gelopen, dat ging ook best wel goed.

Overigens zet ik jou gewoon bij de deelnemers van de 12-uurs estafette!
Hoe we het allemaal gaan indelen, zien we eind april wel.

woensdag, 04 april, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage