dinsdag

Paasweekend

Het paasweekend zit er weer op.
Het hele weekend niet hardgelopen in het kader van de Rotterdam Marathon, die aanstaande zondag op het programma staat.
Volgens een van mijn collega’s wordt het komend weekend meer dan 20 graden: mag het niet hopen, want ik denk dat dit iets te warm is voor een marathon.
Ik ben wel van plan om het heel rustig aan te doen en als ik er net iets onder de 4 uur over doet, ben ik tevreden.
Niet hardgelopen, wel gefietst en gewandeld.
Eerste paasdag op de fiets naar Leiden, via Rijswijk, langs de Vliet.



(foto: de Vliet bij Drievliet)


Bij familie even een bakkie gedaan en terug via Voorschoten, Mariahoeve en Den Haag centrum terug naar Wateringen.
Op tweede paasdag hebben we weer uit het boek “Wandelen op loopafstand” een wandeling uitgezocht.

Een tocht van 13 kilometer vanuit Strijensas in de Hoeksche Waard.
Een leuke tocht door polders, kleine dorpjes en langs het Hollandsch Diep.






Laten de foto’s de rest maar vertellen.
Verder heb ik me bij Fred aangemeld voor de 12 uurs estafette die door Haagatletiek op zaterdag 16 juni wordt georganiseerd.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe zwaar het zal gaan worden: ligt natuurlijk ook aan de weersomstandigheden.
O ja, ook niet onbelangrijk: zaterdag zijn we ook nog bij de makelaar geweest om het koopcontract voor onze nieuwe huis te tekenen.
Hebben we nu nog 3 dagen om na te denken: tot vrijdag kunnen we er nog zonder opgaaf van redenen er van af.
Denk het niet……………….

Tot slot, speciaal voor Leo, een fraaie wallpaper

Labels: , , ,

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Aad,

bedankt voor de leuke wallpaper, ze zijn altijd welkom!

dinsdag, 10 april, 2007  
Blogger RunningRonald zei...

succes alvast Aad, ik zie je hopelijk nog even in R'dam

woensdag, 11 april, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage