woensdag

Lopen met muziek

Komend weekend wil ik eens een duurloop gaan doen met muziek.
Ik heb geen idee hoe dat eigenlijk is: hoe zit zo'n apparaat en belangrijker nog, hoe blijft het zitten.
Zeker bij een langere duurloop vraag ik me af of zo'n ding niet gaat irriteren en natuurlijk blijven die oordoppen wel zitten.
Eigenlijk wel gek: ik heb altijd muziek om me heen: op weg naar mijn werk heb ik een walkman op, kom ik thuis gaat de radio aan, maar bij het hardlopen heb ik nooit muziek mee.
Het tweede wat ik me afvraag, wat voor muziek beluister je tijdens het hardlopen.
Als je snelle nummers luistert, loop je dan ook sneller of maak dat niet uit.
Er schijnen ook speciale hardloopnummers te bestaan.
Of ik beluister de podcast van waar Ronald het regelmatig over heeft.




Foto: is deze speler geschikt voor hardlopen

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

JE zou ook even kunnen kijken op http://www.djsteveboy.com/mixes.html, daar kan je een mix van een uur in een bepaald BPM ritme downloaden, kost niets. Ik ga er ook snel wat mee experimenteren, hoor er goede verhalen over.

donderdag, 31 mei, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Steve Runner is echt leuk Aad, voor je het weet ben je een uur verder. Ik luister eigenlijk alleen nog maar tijdens de wekelijkse duurloop naar muziek, de andere trainingen gaan zonder. Muziek? ik luister van alles wat

vrijdag, 01 juni, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage