dinsdag

Pinksterweekend

Het pinksterweekend zit er weer op en dus het laatste lange weekend voorlopig.
We hebben het aardig druk: afgelopen zaterdag weer in Nieuwegein geweest inzake onze verhuizing die langzaam maar zeker toch dichterbij komt.
Zondagochtend was het lekker weer voor een duurloopje richting Hoek van Holland.
Na 1 uur en 10 minuten arriveerde ik op de grens van ’s Gravcenzande en Hoek van Holland en daar ben ik dus gekeerd en zo kwam mijn duurloop op ruim 2 uur 20 minuten.
Als ik de volgende keer deze kant opgaat hoop ik toch de Waterweg te bereiken!

afb: keerpunt in de duinen bij Hoek van Holland

Zondag rustig aan gedaan, beetje familiebezoek en 2de pinksterdag weer een wandeling gemaakt.
Deze keer zijn we wat vroeger vertrokken omdat het startpunt wat verder weg was, voorbij Utrecht, en de afstand was ook wat langer: zo’n 14 kilometer.
We wandelden vanuit Woudenberg, langs het Kanaal, richting Scherpenzeel.
Dit is precies de grens tussen de provincie Utrecht en Gelderland.
Ondertussen was het gaan regenen en gelukkig hadden we een paraplu meegenomen: we waren gewaarschuwd.
Maar wandelen in de regen is ook niet alles, dus hebben we de wandeling maar ingekort tot 7 kilometer.

foto: aan het begin van de wandeling

foto: infopaneel bij het startpunt


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage