zondag

Kwintsheul

In het kader van mijn afscheidstoernee in deze regio was ik afgelopen vrijdag in Kwintsheul voor de Oranjeloop over een afstand van 10 kilometer.
Het was best lekker wee om te lopen en toen om 20.25 van start gingen was het nog droog.
Eerst een rondje door het dorp en daarna twee ronden in het achterland van Kwintsheul.
De route was mij zeer bekend: natuurlijk heb ik deze loop vaker gedaan en op dit parcours train ook nog wel eens.
Het lopen ging mij dit keer goed af en mijn snelheid lag onder de 12 kilometer per uur wat resulteerde in een eindtijd dat doet denken aan een bepaald watertje:


Het was nog steeds droog toen ik over de finish kwam, dus snel een T-shirt in ontvangst nemen en als een speer op de fiets naar huis.
Maar helaas, ook tussen Kwintsheul en Wateringen gingen de sluizen open.
Nog een paar wedstrijden in deze regio en dan moet ik wedstrijden gaan zoeken in de regio van Utrecht: moet volgens mij niet zo moeilijk zijn.
De volgende loop in deze buurt is de Kadeloop in Schipluiden op 7 juli.

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

4711...dat is oude dozen spul! Met die blauw en gouden labels. Gewoon een mooie tijd hoor!

dinsdag, 26 juni, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Ik was net aan het uitlopen op het fras naast de kleedkamers en het trok helemaal dicht. Na 1 rondje wist ik genoeg.
Douchen voordat dat buiten gebeurd. En ik was net, maar dan ook net op tijd !

dinsdag, 03 juli, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Dat is een mooie tijd en goed gelopen.
Groet Rinus.

dinsdag, 03 juli, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Inderdaad, zat te wedstrijdlopen hier in Utrecht en omstreken. Voor het trainen: zelfs Nieuwegein(tje) biedt goede mogelijkheden, langs water en door de polders.

dinsdag, 03 juli, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Nogmaals en ik zie dat je een zeer toepasselijk plaatje erbij gevonden hebt.
Klasse hoor en natuurlijk ook die tijd !
Nu trainen, trainen en trainen op weg naar een tijd, die zich prima vind bij de volgende link:
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=53095

En daar is vast wel een bordje te vinden.

vrijdag, 06 juli, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage