woensdag

Leiden



A.s. zondag is het weer tijd voor een halve marathon. Dit keer die van Leiden.
Vorig jaar was het afzien: het was warm en ik was toen ik niet optimaal voorbereid.
Dit jaar moet het toch beter gaan: de weersverwachtingen zijn goed en de voorbereidingen zijn in ieder geval beter geweest dan vorig jaar.
Mijn startnummer is trouwens 1836 en volgens mij staat op het startnummer je naam gedrukt.



afb: wat is de link met mijn startnummer?



Handig voor de meet en greet die rond een uur of 11 gaat plaatsvinden bij de tassen-inname bij de Pieterskerk
En wat kunnen we dan als eindtijd verwachten: misschien een evenaring van mijn tijd van 2005???


afb: eindresultaat 2005: 1.39.41

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ik ga je Zondag in leiden zien.
Groet Rinus.

woensdag, 06 juni, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Het is de Colt 1836?
zie je zondag

vrijdag, 08 juni, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage