zondag

Weekendverslag



Zaterdag vond in Wateringen de Slag om Wateringeneen festival met slagwerkgroepen.
Slotact was dit jaar Slagerij van Kampen, die een geweldig optreden verzorgde.



Even een korte update inzake de Leiden Marathon: ik kan heel kort zijn: zwaar, heel zwaar.
Nauwelijks voorbereid en dan met deze hitte, dat viel niet mee.
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: 1 uur 57 min en 35 sec.
Het is eigenlijk verbazend dat ik aan de finish geraakt ben, want ik heb, zeker tussen de 7 en 10 km, op het punt gestaan er een punt achter te zetten.
Zo zag het verslag van de Halve Marathon van vorig jaar eruit.


Dit keer ging het een stuk beter, het was ten eerste niet zo heet.
Om even over 10 uur vanmorgen uit Wateringen getrokken en 50 minuten later stapte ik uit in Leiden.
Nog een stukje lopen naar de kerk (ja ik ben katholiek en het is zondag) voor startnummers.
Omgekleed en tas ingeleverd, nog even gekeken over een bekenden waren, maar helaas, het was dermate druk.
Via het blauwe lint naar de Breestraat waar zich de startlocatie bevond.
Om 10 over 12 werden we weggeschoten voor de ruim 21 kilometer.
Eerste kilometers gingen niet zo voortvarend wegens de drukte maar na verloop van tijd kon je toch je eigen tempo lopen.
Parcours is afwisselend, door polders en stedelijk gebied en regelmatig muziek onderweg.
Ik liep de halve marathon in een tijd van 1 uur 47 minuten.

Hier zijn de videobeelden te vinden


2 reacties:

Blogger Hans zei...

Beste tijd Aad.

maandag, 11 juni, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Knappe prestatie en wat warmte al niet kan schelen.
Was een gezellig festijn met al die bandjes aan de kant.

maandag, 11 juni, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage