maandag

Links of rechts

Zondag deed ik mijn trainingsronde o.a. op het fietspad in de duinen.
Het was lekker weer en dus vrij druk: naast hardlopers, uiteraard ook veel fietsers (vaak in groepen), wandelaars, skaters.
Nu vraag ik me af: waar moet ik lopen op een vrijliggend fietspad, waar geen stoep aanwezig is?
De ene hardloper loopt links, de ander rechts.
Ik geef de voorkeur an om overdag gewoon rechts te lopen, ik voel mij dan het veiligst.
Hoe lopen jullie overdag op een druk vrijliggend fietspad zonder voetpad?

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hey die Aad,
Ik loop het liefst links zodat ik het verkeer wat mijn tegemoet komt mijn zichtbaar passeert. Mocht iemand de dicht langs mij heengaan dan zie ik dat dus en kan in de berm stappen. Wanneer ik rechts loopt dan wordt je ingehaald maar zie je niet goed hoe dat gebeurt.

maandag, 09 juli, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

zelfde voor mij, maar je bent niet de enige die klaagt over de drukte afgelopen zondag. Leek alsof er echt een blik lopers&fietsers was opengetrokken

maandag, 09 juli, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Op eemn niet zo's drukke weg met fietsers gewoon rechts.
Is er wel veel verkeer of ook auto's, dan loop ik toch wel tegen het verkeer in. Dan kan je beter uitwijken. Desnoods de sloot in.

donderdag, 12 juli, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage