maandag

Weekeljks update

Vanwege de drukte met de voorbereidingen van de verhuizingen zal ik ook niet zoveel webloggen.
Ik zal proberen een wekelijks bericht te schrijven over mijn trainingen voor de New York Marathon.
Afgelopen zaterdag een lange duurloop gedaan van 18 km in een tijd van ruim 1,5 uur en zondag een uur hardgelopen en daarmee een afstand afgelegd van 12 km.
Lopen met de Ipod Nano bevalt me overigens prima en is natuurlijk veel nauwkeuriger dan een stappenteller die ik in een grijs verleden eens 1 of 2 keer gebruikt heb.
En natuurlijk is ook de Nikeplus.com site een mooie plek om je prestaties en trainingen bij te houden.
Voor mij voorlopig geen Garmin 305 maar voorlopig hou ik het bij mijn Nano.

1 reacties:

Blogger RunningRonald zei...

Binnenkort een betaalbaar alternatief voor de Garmin op mijn blog... stay tuned zo ik zeggen :)

dinsdag, 24 juli, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage