dinsdag

Kadootje

Vanavond kwam ik thuis en vond een pakje van ComputerIdee in de bus.
"Heb je nu alweer wat besteld" was de reactie van mijn vriendin.
Ik had geen idee, ik had in ieder geval niets besteld, maar af en toe los ik wel eens een puzzel op, dus ik was wel nieuwsgierig.
In het pakje zat een legpuzzel van maar liefst 6 stukjes in de vorm van een stad.
In eerste instantie had ik nog geen idee waarom ik dit toegestuurd kreeg, er zat geen briefje bij.
Toen herinnerde ik me dat er ooit een stukje in het computerblad heeft gestaan over dit speeltje en je kon een email sturen om eventueel in aanmerking te komen voor dit puzzeltje.
En dit is dus het resultaat.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Dus jij bent nu de rijke bezitter van zo'n metalen stad.
En....? Staat hij al bij je op het buro ?

woensdag, 08 augustus, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage