zaterdag

Nano problemen

Vanmorgen ben ik op uitgegaan voor een lange duurloop.
Mijn workout heb ik gesteld op 25 kilometer en ik liep via Hofpark en Kijkduin richting Monster.
Ter hoogte van 's Gravenzande, op het 12,5 km punt ben ik gekeerd om huiswaarts te gaan.
Na 15 kilometer keek ik op mijn Ipod en zah een af ander bericht over het overseinen van de gegevens.
De muziek ging wel door en ik drukte op een aantal toetsen, maar er gebeurde niets.
Ik ben doorgelopen, maar mijn work-out was be-eindigd.
Het vervelende bleek toen ik eenmaal thuis was: geen beweging in het apparaat te krijgen: het apparaat zat op slot en bleef op slot staan.
Heb het apparaat maar weggelegd om het te drogen, want ik denk dat dit het probleem is en inderdaad na een restart deed hij het gelukkig weer.
Nu ben ik dus op zoek naar een waterproof beschermhoes voor de Nano, zodat ik deze probleem in de toekomst niet meer heb.

Oja de gegevens die de Ipod na afloop aangaf:
afstand: 14,99 km
tijd: 1:36:34
Tempo: 6,26 min/km
Calorien: 1310

1 reacties:

Blogger RunningRonald zei...

Hi Hans,

misschien is dit iets?
http://www.runningronald.nl/index.php?itemid=688&catid=21

anders vind je bij Martine ook wel iets.

succes

zaterdag, 04 augustus, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage