zondag

Warme zondag

Vanmorgen weer een geprobeert een uurloop te doen en inderdaad het was te warm.
De vaste rondjes van precies 2 kilometer deed ik in het begin nog wel binnen de 10 minuten maar na 4 rondjes ging ik over deze tijd heen en toen dacht ik, bekijk het maar ik stop er lekker mee.
Mijn Ipod kreeg ook weer kuren, deze is gewoon niet hitte-bestendig, daarom heb ik maar een capsule besteld.

Na het lopen heb ik me gedouched, lekker ontbeten en daarna lekker naar Delfse Hout.
Drukte veel hier in ieder geval reuze mee en ik heb zelfs nog gezwommen.

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Over die warmte kan ik meepraten, ik liep de halve marathon van Terschelling afgelopen zondag... Afzien dus. Dat ik deze reactie nog kan schrijven mag een wonder heten ;-)

maandag, 06 augustus, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Warm was het zeker en verstandig om gelijk met i-pod te gaan stoppen!.
Groet Rinus.

maandag, 06 augustus, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Afzien in de hitte, ik kan er over meespreken hoor (ref marathon van rotterdam : het was toen 32°C !!!)
Die NY Marathon komt steeds dichterbij, niet ? Ik kijk er nu al naar uit ! En het zal dan zeker geen 32°C zijn. Tenzij de klimaatswijziging daar anders over beslist ;-)

dinsdag, 07 augustus, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage