zondag

Weekend

Het is alweer zondagavond, net na het eten, als ik dit schrijf.
Dat betekent dat er weer een weekend voorbij gevlogen is.
Een goed weeekend met toch, vooral deze zondag, heerlijk weer. We hebben zonet ook letter buiten gegeten.
Zaterdagochtend om een uur of half negen heb ik mijn loopje richting Kijkduin, Monster gedaan.
Ik ben nu gekeert na 40 minuten en bereikte net niet de "tussenstrandopgang" tussen Kijkduin en Monster.


Later die dag zijn we met ons vieren, ik met mijn vriendin en onze moeders, gaan kijkend naar het Varend Corso.
Dit corso bestaat uit 50 schepen die versiert zijn met allerhande producten uit het Westland en het thema van dit jaar was "Helemaal Hollywood"
Hieronder een aantal foto's van schepen en kan jij raden welke films ze uitbeelden.














Hier vind je alle foto's van het corso.



Zondagochtend een beetje hardlopend gezworven door Wateringen en zo kom je eens op plekken waar je normaal eigenlijk niet zo vaak komt.
Dit keer plan Suyderveldt, tussen de Molen Windlust en openluchtzwembad "De Waterman".
Eigenlijk geen bijzondere wijk, zo'n wijk uit de jaren 80.
Wil je hier toch komen wonen, kijk dan hier, of hier of dan wel hier.
Ten slotte vanmiddag nog een stukje gefietst: richting Delft, Pijnacker naar Zoetermeer en dan langs de A12 naar Voorburg, Rijswijk en dan weer terug in Wateringen.
Misschien een idee om met de trein naar Zoetermeer te rijden en van daaruit hard te lopen naar huis.
Nog even trainen......

Volgend weekend

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage