zondag

Weekendprogramma

Vrijdavond wateroverlast in Wateringen: het weiland bij ons voor lag bijna blank en in het dorp zijn de zandzakken weer voor de dag gehaald om een aantal winkels, zo goed en zo kwaad als het gaat, droog te houden.
De weersvooruitzichten waren dan ook al niet te best voor het weekeinde.
Toen ik zaterdagochtend dan ook vroeg op weg ging naar de kapper regende het dan ook, maar het was maar een matig buitje.
Voorzien van een gekortwiekte coupe, tondeusestand 2, ging ik nog even naar de Mediamarkt om een aantal DVD's aan te schaffen: een liveconcert van The Who en van het Goede Doel en verder de film van Ben Hur, Sherlock Holmes en een 5 filmpack met Spaanse films. Deze laatste speciaal voor Ariƫtte in het kader vanb haar cursus Spaans.
Ondertussen was het wel droog geworden, maar in de verte hingen wel donkere wolken.
Dus voor alle zekerheid een regenpakje in de tas gestopt en toen 's middags de Bradelierloop in de Lier.
Even voor 2 naar de Lier gegaan om me in te schrijven voor de 10 km. Voor de start kwam ik nog Gert tegen, de herstellende was van zijn hernia en gelukkig ging het goed met hem.
Exact om 3 uur vertrokken zo'n 500 man/vrouw voor de 10 kilometer door, maar vooral om de Lier heen.
Deze loop bestond uit 2 rondes: de 1ste ronde ging in 22.48 en over ronde 2 deed ik precies 23 minuten. Dit resulteerde in een eindtijd van 45.48 en daar kunnen we best tevreden over zijn.


De volgende dag: het zonnetje scheen, heerlijk weer om op te staan en te gaan lopen voor mijn wekelijkse duurloopje.
Vandaag ging ik voor 45 minuten van huis lopen en dat resulteerde in een keerpunt ter hoogte van de Monsterse watertoren.
Ik denk dat ik de komende paar weken op deze tijd blijft lopen en dan een andere kant op gaat.
's Middags hebben we de auto genomen en zijn we gaan rijden richting Zoetermeer en daar hebben we de wandelroude rond de Grote AA gedaan: een wandeltocht van ongeveer 13 kilometer.




Als je interesse hebt in de foto's kan je hier terecht.

vorig weekend
volgend verslag

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Goed gedaan Aad!! 10 km in 45 minuten, super!! Leuk dat je Gert nog hebt gezin tussen alle lopers!

zondag, 13 augustus, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Netjes gelopen met nauwelijks tijdverschil tussen de eerste en tweede vijf.
En ook de zondag goed besteed met oog voor de natuur.

zondag, 13 augustus, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Leuk je weer eens ontmoet te hebben! Waar heb je trouwens die foto vandaan geplukt? Op de Bradelier site zie ik nog niets staan...

dinsdag, 15 augustus, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage